.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري يك باند كلاهبرداري در چالوس

فرمانده انتظامي چالوس از دستگيري باند بدل‌اندازي طلا در چالوس خبر داد.

سرهنگ علي فقيه در جمع خبرنگاران افزود: اين باند كه متشكل از دو زوج بودند از مدت‌ها قبل در شهرهاي رشت، اصفهان، انزلي‌، رودسر، شيراز‌، قزوين‌، مشهد و ديگر شهرها اقدام به ارائه سرويس‌هاي طلاي زنانه سورنتو مي‌كردند.
وي اظهار داشت: كارگاه اين افراد در اصفهان بود و زيورآلات مصنوعي را با طلاي 9 عيار و فاكتور جعلي طلافروشي زرين اصفهان به طلافروشي‌هاي شهرهاي مختلف عرضه مي‌كردند و به دليل عدم ايجاد شك در خريدار با همسرانشان اقدام مي‌كردند.
فقيه ادامه داد: اين افراد در حال حاضر دستگير شدند و در اختيار پليس چالوس قرار دارند و اگر شخصي از اين افراد دچار ضرر شده است هرچه سريع‌تر موضوع را با پليس درميان بگذارد.
وي خاطرنشان كرد: اين افراد از تير ماه سال گذشته تاكنون 130 دست طلا را ‌با شيوه بدل‌اندازي به طلافروشي‌هاي فروخته‌اند.
فرمانده انتظامي چالوس از كشف 14 دستگاه اتومبيل و چهار ‌دستگاه خودروي سرفتي در سال جاري خبر داد.
وي تصريح كرد: فرماندهي انتظامي شهرستان چالوس در ارزيابي بازرسان اعزامي استان مازندران در خصوص اقدامات نوروزي رتبه نخست را در بين 18‌شهرستان استان از آن خود كرد كه اين امر در سايه تلاش‌هاي شبانه روزي ماموران خدوم نيروي انتظامي حاصل شده است.
فقيه در ادامه با اشاره به دستگيري افراد شروري كه در خيابان اقدام به ايجاد رعب و وحشت در سطح شهر كرده بودند بيان داشت: دو خودرو حامل دو زن و سه مرد با قمه‌كشي و برهم زدن نظم عمومي در ميدان شهر باعث ايجاد رعب و وحشت در سطح شهر شدند كه با همكاري مردم چالوس و ماموران محسوس و نامحسوس انتظامي در كوتاه‌ترين زمان ممكن دستگير و بازداشت شدند.
وي بيان داشت: با هماهنگي‌هاي به عمل آمده از سوي دستگاه قضايي ‌و به دليل برگرداندن آثار مخرب رواني كه در شهروندان ايجاد شده بود نيروي انتظامي اقدام به بازسازي صحنه جرم با حضور اين افراد شرور در همان محل كرد و خودروي آنها براي عبرت گرفتن افراد خاطي چند روز بر بالاي داربست قرار گرفت.
فقيه ادامه داد: در چند روز گذشته ماموران پليس چالوس موفق به دستگيري خودروي سرقتي از نوشهر شدند و طي يك تعقيب و گريز 20 دقيقه‌اي در محور كندوان اين سارق دستگير و بعد از بازجويي‌هاي اوليه مشخص شد كه اين فرد يكي از سارقان سابقه‌دار است.
وي گفت: در همين مدت يكي از سارقان مغازه‌هاي نوشهر نيز در شهرستان چالوس دستگير شد و به چند فقره سرقت در شهرهاي مجاور اعتراف كرد.
فرمانده انتظامي چالوس با اشاره به كسب رتبه اول اين فرماندهي در برخورد با مظاهر اجتماعي اظهار داشت: از همه شهروندان درخواست داريم به هنجارهاي اجتماعي احترام گذاشته و با هرگونه بدحجابي، بي‌حجابي و يا از بين بردن ارزش‌هاي اسلامي عرفي در جامعه مبارزه كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.